29 grudnia 2016

Kontakt

Serdecznie zapraszamy do skontaktowania się z nami.
Na wiadomości odpowiadamy w przeciągu 24 h w dni robocze.

tel.: 508 582 246
e-mail: pracownia@justynamiloch.pl
www.facebook.com/pracownia.justyna.miloch

Pracownia Justyna Miloch
ul. Cebertowicza 20/27
80-809 Gdańsk
NIP: 5833081485

nr konta: BZWBK 16 1090 1098 0000 0001 3190 4446

(wystawiamy faktury bez VAT)

 

Najczęściej zadawane pytania:

Czy każda kartka jest inna, czy mogę wybrać jakiś wzór kartki, który znajduje się na stronie?

Każda kartka jest inna i dostosowana do oczekiwań Klienta. Oczywiście można wskazać gotowy wzór, jednak w takim nanosimy pewne zmiany, np. w kompozycji. Wszystko ustalamy z Klientem w trakcie omawiania projektu.

W dziale „Dla sklepów” znajdują się kartki, których wzory możemy powielić bez zmian.

Czy każda kartka znajduje się w pudełku?

Nie, nie każda. Tylko te, które są trójwymiarowe, bądź jeśli Klient poprosi o pudełko. Wykonujemy również kartki, które zmieszczą się w kopercie.

Jak wygląda wnętrze kartki?

Wnętrze kartki w pudełku jest ozdobione tym samym (bądź pasującym) kolorowym papierem co jej front. Na to przyklejamy również pustą kartkę (do własnoręcznego wypisania życzeń) bądź z wydrukowanymi życzeniami (które mogą być przesłane przez Klienta bądź zaproponowane przez nas).

Kartki do koperty standardowo nie mają zdobienia wewnątrz. Życzenia mogą być wydrukowane wewnątrz, bądź na wklejonej oddzielnej kartce. Na życzenie klienta możemy ozdobić wnętrze takiej kartki.

 

Jak wygląda składanie zamówienia w przypadku produktów z drewna?

Skontaktuj się z nami. Powiedz ile sztuk danego produktu zamawiasz i czy chciałbyś zmienić grawerunek. Poinformujemy Ciebie o terminie realizacji oraz o kosztach przesyłki.

Czy można zmienić proponowane przez Was projekty z drewna bądź zaproponować coś własnego?

Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje. W tym celu prosimy o kontakt.

 

Jakie są terminy realizacji zamówienia?

Są one zależne od naszego aktualnego obciążenia zamówieniami. Najlepiej się z nami skontaktować i o to zapytać. Pewne produkty są też dostępne od ręki, wystarczy je np. tylko spersonalizować. W takim wypadku to kwestia chwili.

Jakie są koszty wysyłki?

Każde zamówienie ma inną wagę i gabaryty, dlatego koszty wysyłki podajemy przy składaniu zamówienia.

W jaki sposób jest realizowana przesyłka?

Produkty wysyłamy Pocztą Polską bądź kurierem DPD.

Czy wysyłacie także kartki w pudełku, eksplodujące pudełka i inne delikatne produkty?

Oczywiście. Odpowiednio je zabezpieczamy, aby nie zniszczyły się w transporcie. Jeśli jednak z jakichś powodów uległyby uszkodzeniu prosimy o kontakt i przesłanie nam zdjęcia jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Zapraszamy po uprzednim umówieniu do naszej Pracowni.

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu.
Pozostajemy do Waszej dyspozycji.